Стара планина

Стара планина

Од хотела до туристичког центра

  • Како за два месеца припремити комплетне графичке стандарде и реализовати спољашњу и унутрашњу сигнализацију за нови планински хотел?
  • Како “у року за јуче” креирати рекламну кампању за нови хотел и попунити све собе у првој зимској сезони?
  • Како промовисати нову туристичку дестинацију, тзв. “ризорт”?
  • Како извести рибрендинг хотела у складу са стандардима новог оператора?

Ако имате иста или слична питања, кликните на страницу са нашим контактима

Експликација логотипа

Логотип за “Стару планину” је састављен од исписа имена и знака. Знак је вишеслојан и преноси многоструке поруке посматрачу. Прва асоцијација су иницијали назива “С” и “П”. Поред тога ту је јасна асоцијација на скијашке и шетачке стазе. Зелена боја код слова “С” се директно везује за природу, зеленило, шетње, пролеће… Плава код слова “П” на водене токове (којима је Стара планина богата), свеж ваздух, зиму, скијање, пахуље… Подела боја у скијашкој комуникацији везана је за тежину стаза: зелена – почетничка, плава – средње лака, црна – тешка. Варијације вертикале на слову “П” симболизују врх планине (у негативу беле боје – са снежним покривачем). Додатну поруку преноси и стилизовани пресек чинећи испис “СПА”.

Слични пројекти